Τετάρτη, 12 Μαΐου 2010

Ελληνικό e-πολυκατάστημα


300.000 προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές από το getitnow.gr

Σύμφωνα με την άποψή του, η διάθεση των προϊόντων σε χαμηλές τιμές σε σύγκριση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για το νέο πολυκατάστημα, δεδομένων των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζει σήμερα ο έλληνας καταναλωτής. Με ένα κλικ στον υπολογιστή του, από το σπίτι του, ο καταναλωτής θα μπορεί να αγοράζει όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, όπως τηλεοράσεις, λάπτοπ, ψηφιακά προϊόντα, περιφερειακά υπολογιστών κ.λπ. Επιπλέον, στην κατηγορία προϊόντα πολιτισμού, στην οποία περιλαμβάνονται βιβλία, μουσική, ταινίες και ηλεκτρονικά παιχνίδια, υπάρχουν περίπου 150.000 τίτλοι. Μάλιστα το κατάστημα θα διαθέτει και είδη για τη γυναίκα (αξεσουάρ, τσάντες, κοσμήματα κ.λπ.), τον άνδρα, το παιδί, το σπίτι, είδη άθλησης και ταξιδίου.

Βασικό χαρακτηριστικό του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος αποτελεί η προσθήκη, σε τακτά χρονικά διαστήματα, νέων προϊόντων, ενώ σταδιακά θα προστίθενται και νέες κατηγορίες προϊόντων. «Προσφέρουμε το μεγαλύτερο online megastore σε κάθε ελληνικό σπίτι και στοχεύουμε μέσα από την καινοτομία και τη μοναδική εξυπηρέτηση να αποκτήσουμε ηγετικό μερίδιο στην αγορά», δήλωσε ο κ. Χάμιλτον.

Νέα φιλοσοφία στο online shopping
Εκτός από το ευρύ πεδίο προϊόντων, το getitnow. gr παρέχει μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες. Ο κ. Αντώνης Μωυσόγλου, εμπορικός διευθυντής του ηλεκτρονικού καταστήματος, επισήμανε πως το getitnow.gr εισάγει μια νέα φιλοσοφία στο online shopping και επιδιώκει να δώσει λύσεις στις αρνητικές εντυπώσεις που έχει ο καταναλωτής για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οπως εξήγησε, οι καταναλωτές θεωρούν ότι στα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν υπάρχει μεγάλη γκάμα προϊόντων, δεν μπορούν να αποκτήσουν εικόνα του προϊόντος, δεν έχουν βοήθεια, φοβούνται τον τρόπο πληρωμής και δεν έχουν εικόνα της παραλαβής. Ομως στο getitinow.gr οι επισκέπτες, πέρα από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων, μπορούν να επιλέγουν τα προϊόντα τους αξιοποιώντας πρωτοποριακές δυνατότητες οπτικής απεικόνισης μέσω φωτογραφίας και βίντεο. Παράλληλα, υπάρχει συνεχής ροή πληροφοριών και φιλικότητα προς τους χρήστες, μεταξύ άλλων μέσα από ειδικό help desk και υπηρεσίες άμεσης συνομιλίας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνυμάτων στον υπολογιστή, 24 ώρες την ημέρα χωρίς χρέωση.

Στο κομμάτι της ασφάλειας των συναλλαγών, οι πληρωμές είναι δυνατόν να γίνονται με αντικαταβολή σε όλη την Ελλάδα χωρίς καμιά επιπλέον χρέωση, ενώ ο επισκέπτης ενημερώνεται πού βρίσκεται η παραγγελία του ανά πάσα στιγμή μέσω μηνύματος SΜS (SΜS alert) και συστήματος ανίχνευσης της παραγγελίας (order trace). Μάλιστα, όπως δήλωσε ο κ. Μωυσόγλου, το ελάχιστο διάστημα παράδοσης των προϊόντων έχει οριστεί σε 48 ώρες.

ΘΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ
προϊόντα τεχνολογίας και πολιτισμού, είδη για τη γυναίκα, τον άνδρα, το παιδί και το σπίτι, είδη άθλησης και ταξιδίου

30 σημεία εξυπηρέτησης πελατών

ΤΟ GΕΤΙΤΝΟW.GR έχει 30 σημεία εξυπηρέτησης πελατών σε όλη την Ελλάδα, από τα οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να παραγγέλνουν, να παραλαμβάνουν και να κάνουν- αν το επιθυμούν- τις πληρωμές των αγορών τους. Ο αριθμός των καταστημάτων ενδέχεται να αυξηθεί μελλοντικά, όπως δήλωσαν τα στελέχη του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα ανήκει κατά 57% στην εταιρεία Ρublicworld (συμφερόντων του επιχειρηματία Παναγιώτη Γερμανού), κατά 38% στον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη και κατά 5% στον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη.

Επιπλέον, ο επισκέπτης του online megastore θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρει συμβουλές για τα προϊόντα του ενδιαφέροντός του από τρεις ειδικούς - τον tech expert, την shopping queen και τον gadget maniac- που θα αξιολογούν τα προϊόντα μέσω βίντεο που θα προβάλλονται στις ιστοσελίδες. Οι τρεις ειδικοί έχουν επιλεγεί από το κοινό μέσω του online reality διαγωνισμού που ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο και παρουσιάζουν τα προϊόντα με αντικειμενικότητα και χιούμορ, όπως είπε ο διευθυντής Μάρκετινγκ του νέου online πολυκαταστήματος κ. Σπύρος Λούρος. Τη γνώμη τους για τα προϊόντα θα μπορούν να λένε και οι ίδιοι οι καταναλωτές, τόσο μέσω μηνυμάτων όσο και μέσω βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: