Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Δίδυμα με διαφορετικό πατέρα !!!


ΔΙΔΥΜΑ, αλλά από διαφορετικό πατέρα έφερε στον κόσμο πριν από τρία χρόνια νεαρή Τουρκάλα, η οποία κρύβεται τώρα σε καταφύγιο γυναικών επειδή ο πατέρας της αποφάσισε να τη σκοτώσει. Το ένα παιδί ήταν από τον σύζυγό της και το άλλο από τον εραστή της. Την πρωτοφανή ιστορία της 24χρονης CΚ αποκάλυψε η εφημερίδα «Σαμπάχ», η οποία σημειώνει ότι...παρόμοιο περιστατικό υπήρξε μόνο μία φορά στις ΗΠΑ. Η κοπέλα είχε μείνει έγκυος το 2006, μόλις δέκα μέρες μετά τον γάμο της. Τα παιδιά γεννήθηκαν, αλλά ο σύζυγος άρχισε να υποψιάζεται ότι μπορεί να μην είναι δικά του. Χωρίς να το γνωρίζει η γυναίκα του, έκανε τεστ DΝΑ. Το αποτέλεσμα τον σόκαρε: το ένα παιδί ήταν δικό του, το άλλο όχι!

Ο εραστής
«Έχω μετανιώσει γι΄ αυτό που έκανα», δήλωσε κατά τη διάρκεια της δίκης για το διαζύγιο η μητέρα των διδύμων. «Δεν ένιωσα ούτε μια στιγμή αγάπη και στοργή από τον πατέρα μου. Όποτε η μητέρα μου προσπάθησε να με προστατεύσει, ο πατέρας μου αντιδρούσε λέγοντας “θα τη σκοτώσω”. Με πάντρεψαν με το ζόρι και καταπιέστηκα σεξουαλικά. Εξαιτίας αυτού του τραύματος έκανα μια εξωσυζυγική σχέση». Το ένα παιδί το έχει πάρει ο σύζυγός της και το άλλο βρίσκεται σε ίδρυμα επειδή εκείνη δεν έχει ακόμη την οικονομική ευχέρεια να το μεγαλώσει. Τα παιδιά είναι τώρα τριών χρόνων και το ένα δεν το έχει δει από τότε. «Αυτά που έκανα δεν είναι σωστά, αλλά πονάω γι΄ αυτά και θα πονάω για όλη μου τη ζωή», είπε στο δικαστήριο η 24χρονη κοπέλα. Σύμφωνα με το ΝΤV, η CΚ πριν ακόμη παντρευτεί είχε σχέση με άλλον άντρα, ο οποίος ήταν ήδη παντρεμένος. Μετά τον γάμο δεν εγκατέλειψε τον εραστή της. Όταν έφευγε ο σύζυγος, στο σπίτι πήγαινε ο εραστής. Κι όταν έμεινε έγκυος, το ερώτημα που τέθηκε ήταν «ποιος είναι ο πατέρας;».

«Μειώθηκα, πληγώθηκε η περηφάνια μου. Στον δρόμο περπατάω σκυφτός», είπε στο δικαστήριο ο σύζυγος της CΚ, ο οποίος ωστόσο δεν παραδέχθηκε ότι την κακοποίησε μόλις έμαθε την αλήθεια.

(πηγή Τα Νέα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: